System Pracy Zespołowej (Groupware) wraz z Systemem Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM) Efektywne Rozwiązanie, aby Działać Optymalnie Najlepszy System Zarządzania Informacją w firmie składający się z: - Systemu Zarządzania Zespołem - GroupWare, - Systemu Zarządzania Relacjami z Klientami - CRM Customer Relationship Management), w skład, których wchodzą takie moduły jak:
- System Zarządzania Relacjami z Klientami – CRM, - Korporacyjny Kalendarz (indywidualny i grupowy), - Książka Adresowa, - Dziennik Zadań, - System Zarządzania Problemami, - Zarządzanie Projektami, | Praca Zespołowa | | | - Baza Wiedzy, - Menedżer Plików Korporacyjnych, - Wspólna Praca nad Jednym Dokumentem (w każdej chwili można powrócić do dowolnej wersji pliku – kontrola historii zamian dokumentu), - Zakładki (baza adresów WWW, każda pozycja może być oceniana), | Współdzielenie Dokumentów | | | - Obsługa Poczty Elektronicznej, - Listy Dyskusyjne, - Głosowania, - Komunikator, - Ogłoszenia, | Komunikacja |
Wszystkie moduły mogą korzystać ze wspólnej bazy danych, a dostęp do danych dla poszczególnych pracowników odbywa się za pomocą definiowanych list kontroli dostępu – ACL służących do kontroli przepływu informacji za pomocą nadawania odpowiednich praw dostępu do poszczególnych modułów systemu. Lista Korzyści dla Kadry Zarządzającej, Kierownictwa Średniego Szczebla Zarządzania i Pracowników:
mechanizm zaproszeń na różnego rodzaju spotkania, który w zależności od uprawnień zapraszającego - rezerwuje lub nie - pozycję w kalendarzu adresata,
kompleksowa obsługa poczty elektronicznej z możliwością korzystania z wielu kont jednocześnie, wprowadzaniem indywidualnych filtrów poczty, podziałem na spersonalizowane foldery pocztowe i możliwością wyszukiwania w poczcie na podstawie zadanych kryteriów,
delegowanie odpowiedzialności za dane zadanie czy kontakt z klientem na innego użytkownika, nadzór na realizacją zdania czy projektu,
przejrzystość uzyskiwanych informacji,
profesjonalne zarządzanie projektami,
powiadamianie użytkownika o zmianach jakie dokonano w interesujących go informacjach (np. o zmianie numeru telefonu klienta, czy delegowaniu go do określonego zadania w projekcie), wprowadzanie notatek, list zadań do zrobienia, czy prowadzenie dziennika połączeń telefonicznych,
pełna obsługa klienta (CRM) – rodzaje kontaktów, osoby odpowiedzielnae, czas i miejsce, itp, - informacje dostępne są dla wszystkich upoważnionych osób z dowolnego miejsca na ziemi (dostep do Internetu),
wymianą informacji wewnątrz przedsiębiorstwa,
pełną obsługę forum / grup dyskusyjnych,
ewidencją zgłoszeń,
wymiana plików,
rejestr pracy użytkowników w systemie,
dostęp do informacji i zasobów firmy 24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu,
bezpieczeństwo systemu za pomocą definiowanych reguł kontroli poprawności transakcji logowania,
możliwość importu i eksportu danych z większości modułów, bezproblemowe przenoszenie istniejących zapisów (np. z i do MS Outlook lub Outlook Express) i wiele, wiele innych....
Lista Korzyści dla Zarządzających Systemem (Administratorów, Pomocy Technicznej):
instalacja na dowolnym systemie operacyjnym (Unix, Linux, Windows, MacOS), który obsługuje serwer WWW z php (np. darmowy Apache);
praktycznie dowolny system baz danych (MySQL, PostgreSQL, MS SQL),
ewidencja zgłoszeń i problemów;
prosta obsługa i administracja systemem; i wiele innych ciekawych udogodnień dla administratora systemu. Zobacz porównanie systemu do systemów komercyjnych konkurencji... Groupware - Systemy Pracy Zespołowej z CRM Gwarantujemy, że cena naszej usługi jest szokująco niska w stosunku do podobnych usług oferowanych przez konkurencję. Najlepszym dowodem na solidność i profesjonalność systemu jest używanie go przez tysiące firm na całym świecie poczynając od małych, a kończąc na dużych publicznych przedsiębiorstwach, np.: Port Lotniczy w Vatry (Francja), Pet Doctors Limited (Wlk. Brytania), Industrias Corpańal (Wenezuela), Tricom Computer Systems (USA), Policja Miejska Stanu Columbia (USA), czy Calgary Honda i Calgary BMW (Kanada). Jedno z większych wdrożeń systemu nastąpiło w rządzie stanu Parana w Brazylii (czerwiec 2004), gdzie system jest używany przez około 10 tysięcy użytkowników.
Hosting (utrzymanie witryn na serwerach) Naszym Klientom proponujemy również bezkonkurencyjne warunki usług hostingowych (99 zł / rok).
|