Notice: Trying to get property of non-object in /home/master/domains/futureco.pl/public_html/includes/mambo.php on line 2149

Notice: Trying to get property of non-object in /home/master/domains/futureco.pl/public_html/includes/mambo.php on line 2166
Tworzenie Stron www cms crm Groupware E-Learning lms Dotacje z ue - Groupware CRM System Pracy Zespolowej
Groupware CRM System Pracy Zespolowej Drukuj E-mail

System Pracy Zespołowej (Groupware)
wraz z Systemem Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM)
Efektywne Rozwiązanie, aby Działać Optymalnie


Najlepszy System Zarządzania Informacją w firmie składający się z:
- Systemu Zarządzania Zespołem - GroupWare,
- Systemu Zarządzania Relacjami z Klientami - CRM Customer Relationship Management),
w skład, których wchodzą takie moduły jak:

- System Zarządzania Relacjami z Klientami – CRM,
- Korporacyjny Kalendarz (indywidualny i grupowy),
- Książka Adresowa,
- Dziennik Zadań,
- System Zarządzania Problemami,
- Zarządzanie Projektami,
Praca Zespołowa
  
- Baza Wiedzy,
- Menedżer Plików Korporacyjnych,
- Wspólna Praca nad Jednym Dokumentem (w każdej chwili można powrócić do dowolnej wersji pliku – kontrola historii zamian dokumentu),
- Zakładki (baza adresów WWW, każda pozycja może być oceniana),
Współdzielenie Dokumentów
  
- Obsługa Poczty Elektronicznej,
- Listy Dyskusyjne,
- Głosowania,
- Komunikator,
- Ogłoszenia,
Komunikacja

Wszystkie moduły mogą korzystać ze wspólnej bazy danych, a dostęp do danych dla poszczególnych pracowników odbywa się za pomocą definiowanych list kontroli dostępu – ACL służących do kontroli przepływu informacji za pomocą nadawania odpowiednich praw dostępu do poszczególnych modułów systemu.


Lista Korzyści dla Kadry Zarządzającej, Kierownictwa Średniego Szczebla Zarządzania i Pracowników:
Groupware CRM mechanizm zaproszeń na różnego rodzaju spotkania, który w zależności od uprawnień zapraszającego - rezerwuje lub nie - pozycję w kalendarzu adresata,
Groupware CRM kompleksowa obsługa poczty elektronicznej z możliwością korzystania z wielu kont jednocześnie, wprowadzaniem indywidualnych filtrów poczty, podziałem na spersonalizowane foldery pocztowe i możliwością wyszukiwania w poczcie na podstawie zadanych kryteriów,
Groupware CRM delegowanie odpowiedzialności za dane zadanie czy kontakt z klientem na innego użytkownika,
nadzór na realizacją zdania czy projektu,
Groupware CRM przejrzystość uzyskiwanych informacji,
Groupware CRM profesjonalne zarządzanie projektami,
Groupware CRM powiadamianie użytkownika o zmianach jakie dokonano w interesujących go informacjach (np. o zmianie numeru telefonu klienta, czy delegowaniu go do określonego zadania w projekcie),
wprowadzanie notatek, list zadań do zrobienia, czy prowadzenie dziennika połączeń telefonicznych,
Groupware CRM pełna obsługa klienta (CRM) – rodzaje kontaktów, osoby odpowiedzielnae, czas i miejsce, itp, - informacje dostępne są dla wszystkich upoważnionych osób z dowolnego miejsca na ziemi (dostep do Internetu),
Groupware CRM wymianą informacji wewnątrz przedsiębiorstwa,
Groupware CRM pełną obsługę forum / grup dyskusyjnych,
Groupware CRM ewidencją zgłoszeń,
Groupware CRM wymiana plików,
Groupware CRM rejestr pracy użytkowników w systemie,
Groupware CRM dostęp do informacji i zasobów firmy 24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu,
Groupware CRM bezpieczeństwo systemu za pomocą definiowanych reguł kontroli poprawności transakcji logowania,
Groupware CRM możliwość importu i eksportu danych z większości modułów, bezproblemowe przenoszenie istniejących zapisów (np. z i do MS Outlook lub Outlook Express)
i wiele, wiele innych....

Lista Korzyści dla Zarządzających Systemem (Administratorów, Pomocy Technicznej):
Groupware CRM instalacja na dowolnym systemie operacyjnym (Unix, Linux, Windows, MacOS), który obsługuje serwer WWW z php (np. darmowy Apache);
Groupware CRM praktycznie dowolny system baz danych (MySQL, PostgreSQL, MS SQL),
Groupware CRM ewidencja zgłoszeń i problemów;
Groupware CRM prosta obsługa i administracja systemem;
i wiele innych ciekawych udogodnień dla administratora systemu.

Zobacz porównanie systemu do systemów komercyjnych konkurencji...

Groupware - Systemy Pracy Zespołowej z CRM

 

Gwarantujemy, że cena naszej usługi jest szokująco niska w stosunku do podobnych usług oferowanych przez konkurencję.

 

Najlepszym dowodem na solidność i profesjonalność systemu jest używanie go przez tysiące firm na całym świecie poczynając od małych, a kończąc na dużych publicznych przedsiębiorstwach, np.: Port Lotniczy w Vatry (Francja), Pet Doctors Limited (Wlk. Brytania), Industrias Corpańal (Wenezuela), Tricom Computer Systems (USA), Policja Miejska Stanu Columbia (USA), czy Calgary Honda i Calgary BMW (Kanada). Jedno z większych wdrożeń systemu nastąpiło w rządzie stanu Parana w Brazylii (czerwiec 2004), gdzie system jest używany przez około 10 tysięcy użytkowników.


 


Hosting (utrzymanie witryn na serwerach)
Naszym Klientom proponujemy również bezkonkurencyjne warunki usług hostingowych (99 zł / rok). 
 

 


Copyright 2003 - 2005 FUTURECO sp. z o. o. Wszystkie Prawa Zastrzeżone.
Nieruchomości  ::  Tworzenie Stron Internetowych  ::  Hosting Stron  ::  Sprzedam biznes  ::  Biznes ogłoszenia  ::  Dotacje  ::  Doradztwo